zondag 13 mei 2018

Maandag 16 april

Tekst: Kaylee
Foto's: Else

Vandaag in de plusklas hebben we verder gewerkt in het mindset boekje.
We waren bij les zes daar ging je leren hoe je net zo kan denken als Growie.
Voor de gene die nog niet weten wie Growie is nou ik zal het je uitleggen: Growie is een van de personages zal ik het maar zo zeggen, die als je aan het leren bent, denkt dat je denkt dat het wel lukt en als jij bijv. : zegt ik kan het niet zou Growie zeggen ik kan het nog niet.
Nou genoeg uitgelegd verder met het omschrijven wat er vandaag is gebeurd.
Zo als jullie weten zijn we verder gegaan met het mindset boekje, er was een opdracht in het boekje wat je moest invullen over jezelf er stond iets zoals bijv. ik maak liever geen fouten en dan was er een lijn en aan de overkant stond dan van bijv. van fouten kan je leren ( zo'n Growie gezegde) dan moest jij een kruisje zetten waar jij vind waar het kruisje voor jouw hoort te staan.
Aan het einde van de les kreeg je die opdracht mee naar huis, nee niet de gene die je al had in gevuld.
Wel gewoon die zelfde opdracht maar die  opnieuw is gekopieerd , die kreeg je dan mee naar huis en dan moest je aan iemand die je goed kent vragen om hem in te vullen (het liefst je juf ,tante, oma , papa en mama enzo. maar geen vrienden.).
Dan moeten we hem de volgende les weer meenemen en vergelijken met de gene die jij hebt ingevuld om te kijken of er grote verschillen waren.
Nou dit was al weer een toffe les van de plusklas en ik hoop dat wij u weer op de hoogte hebben kunnen houden.
Doeggg!!!!!!👋